неделя, 6 февруари 2011 г.

Пиле със сметана,кисели краставички и гъби

Ще покажа една любима моя рецепта.Направих я по-повод на тазгодишният ми Рожден ден, който беше на 31.01..За жалост досега не намерих време да я побликувам ,но на мен не ми се получава да се справям със готвене,ходене на лекции,грижа за настинало бебе и постоянно обновяване на блога...а как завиждам на справящите се .
Какво е нужно за приготвянето на Пиле със сметана,кисели краставички и продукти и гъби:

Пилешко филе около 400 гр
Кисели краставички около 200 гр
Гъби около 200-300 гр.
Заквасена сметана - 2 малки кофички.

Тази рецепта ми е от любимите ,защото е изключително лесна.Нарезваме изброените продукти на ивички и ги задушаваме в тиган.Когато пилето е готово прибавяме сметаната.Малко след това и самото ястие е готово.





И ето това е крайният резултат.

5 коментара:

  1. Определно това ястие би ми харесало.Комбинацията месо-гъби-кисели краставички е точно по мой вкус:-)

    ОтговорИзтриване
  2. Ох, много вкусно пиле!! Обожавам комбинацията пиле,сметана и гъби, а киселите краставички със сигурност внасят прекрасна нотка!!Страхотно предложение :)

    Петя, имам блог награда за теб: http://angellovescooking.blogspot.com/2011/02/i-blog-awards-sharing-part-i-pomegrante.html

    Желая ти прекрасна седмица!!
    Мина

    ОтговорИзтриване
  3. Това е едно от много любимите неща в дома и доста есто правя. Само, че слагам после в гнездо от картофено пюре, настъргвам кашкавал и запичам. Уха, вечерята за днес решена :)

    ОтговорИзтриване
  4. i chesan v dobavka zaparjvam az,moje i bez gabi

    ОтговорИзтриване