понеделник, 20 декември 2010 г.

Коледни подаръци

Тази година ,реших на близки и роднини да подаря кутия с бисквити или бонбони.Но и кутията и бисквитите да са мое производство(горките хора).Сладките станаха изключително вкусни,но има какво да се желае от външният им вид.Поне останах доволна от кутиите.Желанието ми беше да са с подръчни средства.Вдъхнових се от статия във Favorit Elements


This year, I decided to relatives and friends to a gift box of cookies or candys. But the box and the cookies to be mine production . Sweet were delicious, but there is something to be desired by their look. At least pleased with the boxes. My desire was to have been made with handy tools. I was inspired by an article in Favorit Elements
So here are my Christmas cookie box

7 коментара:

  1. Хубави са станали! А и най-важните неща са удоволствието от направата има и това, че ще зарадват някой близък:)Поздрави и весели празници, Петя!

    ОтговорИзтриване
  2. Понякога удоволствието от обмислянето на идеята и направата са най-приятни.Весели празници и на теб.

    ОтговорИзтриване
  3. За сладките не мога да съм сигурна, но кутиите са невероятни! Понеже и аз от време на време правя selfmade подаръци и знам колко приятно е чувството да подариш и частичка от себе си със съответния подарък, сигурна съм, че близките ти страшно са се зарадвали. Весели празници и от мен! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Ооо, много са хубави кутиите!
    Браво на теб и блазе им на получателите! ;)


    Признавам си, че смятах да правя подобни подаръци. За целта купих специално едни кутии от Бътлърс и направих двойна доза меденки. Резултатът е, че кутиите толкова ми харесват, че реших да си ги задържа, а от меденките вече останаха само няколко от една доста изгоряла серия...:)))

    ОтговорИзтриване
  5. Важното,е че сега имаш кутии(не знам защо ,но тази дума винаги ме кара да се усмихвам налудничево).Та тези кутии са от млякото за дъщеря ми :))

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасна идея и чудесно изпълнение.
    Честита Нова Година, Петя!

    поздрави,
    радостина

    ОтговорИзтриване