сряда, 20 октомври 2010 г.

Inspirator : Brook Hagel

Имам странната черта на характера да съм непостоянна.Това се изразява в намирането на нови и всевъзможни хобита.Може да се каже,че на година се занимавам с минимум 12 неща :)Но пък винаги след кратка раздяла ги преоткривам наново.
Винаги съм обичала да рисувам ,но само и единствено дрехи.Това може би е най-най-първото ми хоби още от ученическите години.Определено не съм перфектна,но го правя с кеф и за релаксация.
Та сега отново съм на тази вълна.Моята вдъхновителка е Brook Hagel .Тя прави страхотни модни илюстрации.Напълно се влюбих в сватбените и рисунки.Ето и някой от тях.




Когато нарисуван някоя картинка и събера смелост ще покажа.


P.S. Като гледам страниците които съм заредила в момента, май съм и на сватбена вълна....

Няма коментари:

Публикуване на коментар